Jakość, prędkość i podejście do klienta w LANet | Skarbimierz Info

Cześć! Mieszkam na Osiedlu już kilka lat, LANet to trzecia firma, która jest moim dostawcą internetu. Jakość zawsze była na niskim poziomie, ale to co obecnie się dzieje \”woła o pomstę do nieba\”. Płacę abonament za 2M, oczywiście nigdy nie było takiej prędkości pobierania – NIGDY! Częste awarie, itd… można wyliczać bez końca. Jednak zastanawia mnie bardzo istotna sprawa. Czym kieruje się dostawca internetu podłączając zbyt dużą ilość abonentów do sieci? Pewnie nie jest to chęć podwyższenia jakości usługi, zostawię jednak ten temat bez komentarza. Bardziej zastanawia mnie to, że uważa nas za kompletnych baranów. Nie trzeba być znawcą od sieci, żeby stwierdzić, że ewidentnie jest zbyt dużo użytkowników sieci w porównaniu do tego co oferuje dostawca. Widać to \”gołym okiem\” w godzinach kiedy większa ilość ludzi korzysta z internetu. W tych godzinach nawet przeglądanie stron www staje się niemożliwe!

Ja mogę zrozumieć, że jakość sieci nie jest najlepsza, wina pogody, brak pieniędzy na modernizację infrastruktury, ale nie to, że trzepie się kasę podłączając zbyt dużą ilość abonentów. Taka sytuacja nigdy nie miała by miejsca gdyby była tutaj jakaś konkurencja. Teraz dostawca może nam prosto w twarz zacytować kwestię z filmu \”Miś\” nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi…

Ja jednak myślę, że można coś zrobić! Bardzo proszę o Waszą opinię na temat jakości usługi oferowanej przez LANet na naszym osiedlu.