Moje Boisko – Orlik 2012 Coraz Blizej

§ 1. Założenia ogólne.1. Serwis Skarbimierz Osiedle Info służy do prowadzenia dyskusji, wymiany własnych poglądów i opinii oraz wzajemnej pomocy na danych działach tematycznych.

2. Korzystanie z forum, podobnie jak z serwisu

Skarbimierz Osiedle Info jest całkowicie bezpłatne. Jedynym warunkiem uczestniczenia w dyskusjach prowadzonych w serwisie Skarbimierz Osiedle Info jest rejestracja użytkownika z podaniem nick\’a (pseudonimu) i adresu e-mail (istotne jest podanie prawdziwego adresu, na który zaraz po rejestracji wysłany zostanie link aktywacyjny.§ 2. Forum.1. Treść wysyłanych przez użytkowników wiadomości, powinna być zgodna z danym działem tematycznym forum, dlatego też przed wysłaniem takowej, użytkownik powinien zapoznać się z opisem wszystkich działów tematycznych i wybrać dla swojej wiadomości właściwy dział. W przypadku problemów z wybraniem odpowiedniego działu zawsze można poprosić o pomoc moderatora/administratora.2. Korzystający z Serwisu użytkownicy powinni pamiętać o przestrzeganiu ogólnie przyjętych zasad etycznych oraz kultury dobrego wychowania.3. Tworząc temat należy pamiętać aby nadać mu odpowiedni tytuł.4. W wypowiedziach na Forum należy szczególnie unikać:- wysyłania wiadomości, które zawierają wyrażenia, treści bądź jakiekolwiek inne materiały, uznane powszechnie za obraźliwe, wulgarne, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia (np. religijne), itp.;- kasowania wpisów (na czerwono) dokonanych przez Administratorów. Osobą uprawnioną do zmiany lub edycji takiego wpisu jest wyłącznie inny Admin;- wyrażania się publicznie w sposób wulgarny wobec innych użytkowników;- załatwiania na forum swoich prywatnych spraw (do tego służą np. wiadomości prywatne – PW, GG lub Skype posty z prośbami o wysłanie czegokolwiek, zawierające adresy @, lub inne namiary będą kasowane bez uprzedzania, a ich autorzy mogą się spodziewać minusowych oklasków).- wywoływania konfliktów burzących przyjazną atmosferę na forum;- zbędnych komentarzy, które wydłużają niepotrzebnie czas przebywania na forum innych użytkowników;- ukazywania korespondencji prywatnej bez zgody jej autora;- ujawniania publicznie danych osobistych (swoich bądź innych osób) takich jak adres, telefon, używanych przez siebie haseł, itp.;- podawanie linków do eMule, torrent-a, itp.- PISANIA DUŻYMI LITERAMI – nie musisz wrzeszczeć- przesadnego formatowania tekstu. Kolorowanie, zwiększanie lub zmniejszanie czcionki dozwolone jest tylko w szczególnych przypadkach, kolor czerwony zarezerwowany jest WYŁĄCZNIE dla administratorów- powielania jednego tematu na kilku działach tematycznych5. Przy pisaniu na forum należy pamiętać o tym, że:- udzielając się w rozpoczętej dyskusji, należy trzymać się z góry narzuconego tematu- starać się jasno przedstawiać swój problem, tak żeby inni byli w stanie zrozumieć o co Ci chodzi.- przestrzegać zasady: zanim zapytasz – poszukaj, używając funkcji \”Szukaj\” (możliwe, że już wcześniej ktoś zadał pytanie, na które poszukujesz odpowiedzi).- każdy post przed wysłaniem należy przeczytać ponownie i sprawdzić (opcja \”Podgląd wiadomości\”); Należy przykładać dużą wagę do poprawności gramatycznej i ortograficznej postu. W przypadku napisania niepoprawnej wiadomości, zawsze można ja edytować i zmienić jej treść (edytować można tylko swoje wiadomości).- wszelka publikacja linków na Forum wymusza uprzednie sprawdzenie prawdziwości zamieszczanego linka.- obowiązkiem piszącego post jest śledzenie losów swojego postu, sprawdzanie odpowiedzi oraz ewentualnych uwag adminów.- mile widziane będą stosowne podziękowania naszemu dobroczyńcy który spełnił naszą prośbę. Kto wie, czy kiedyś nie będziemy znowu potrzebowali jego pomocy.6. Podziękować można na dwa proste sposoby przez:- wpisanie słowa \”dziękuję\” w odpowiedzi na post.- wstawienie w tym poście oklaska osobie, która nam pomogła.7. Sygnaturki (podpisy):- nie mogą zawierać tekstów niecenzuralnych i mogących obrazić daną osobą bądź grupę osób;- nie powinny zawierać w żadnej postaci linków do stron, blogów itp.;- nie wolno umieszczać w nich reklam stron WWW (od tego jest miejsce w profilu gdzie możesz podać adres swojej strony).- może zajmować maksymalnie 3 wiersze.§ 3 Postanowienia końcowe.1. Aktywni użytkownicy Forum mogą liczyć na przyznawanie im specjalnych rang, widocznych w Profilu użytkownika Forum.2. Wszelkie skargi i uwagi na temat treści zawartych na forum można zgłaszać do administracji.3. Serwis NIE odpowiada za treści opublikowane na forum przez osoby trzecie. Przyjmuje jednak uzasadnione wnioski o usuwanie postów (choć nie jest to obligatoryjne).4. Autorzy postów godzą się, że treść ich wpisów może zostać w części lub w całości użyta na stronie głównej w celach informacyjnych.Pozdrawiamy

Administracja Serwisu

Dodaj do: